zaterdag 1 oktober 2016

.... Kerstkaarten ....

Tijdens mijn vakantie kwam ik er achter dat zo'n beetje al mijn kerstkaartjes verkocht zijn.
Aangezien ik met Kerst toch een aardig aantal, zelf gemaakte, kerstkaartjes wil verzenden ben ik daar ook aan gaan werken.
Hieronder zie je de kerstkaartjes die ik al verkocht heb. (Ook voor €2,= per st. incl. envelop en plastic beschermhoesje.)
Voor volgend jaar heb ik zelfs bestellingen mee gekregen.
Mocht ik volgend jaar niet daar aanwezig kunnen zijn heb ik afgesproken dat we alles netjes via de post zullen regelen. 
Aangezien ik daar al heel wat jaartje kom en de mensen daar nu aardig goed ken kan ik dat met een gerust hart doen.
 
Hoe vinden jullie de kaartjes?
Ik hoop dat jullie een berichtje achter laten waar ik misschien ook weer wat van kan leren.
Met lieve groetjes, Joke





.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten