zaterdag 1 oktober 2016

Daar ben ik weer.

Hallo allemaal,

Het is weer een tijdje gelden dat ik mijn blog heb bijgewerkt maar dat komt er van als je ruim 10 weken gaat revalideren en kuren in combinatie met de vakantie in zuid Duitsland.
Natuurlijk nam ik mijn hobbyspulletjes mee want wekenlang niet knutselen..... daar moet ik niet aan denken.
Ze kennen daar nauwelijks geborduurde kaartjes en zijn dan ook heel enthousiast over mijn kaartjes.
Ik heb in Duitsland daardoor heel veel kaartjes kunnen verkopen (€2,= per.st. incl. envelop en plastic beschermhoesje) 
Zelfs de kaartjes (14 st.) die ik daar maakte waren al verkocht voordat ze koud waren. :)
Gevolg was dat ik nu nog maar heel weinig kaartjes heb en inmiddels weer goed aan de slag ben gegaan om mijn kaartjes voorraad aan te vullen.
Hieronder zal ik een aantal kaartjes laten zien die ik dus allemaal heb weten te verkopen.
Het geld wat ik heb verdient stop ik weer in mijn hobbypot om daarmee weer leuke hobbyspulletjes te kunnen kopen.































Hoe vinden jullie ze geworden?
Ik hoor/zie het graag van jullie.

Groetjes, Joke en tot ..........

Als je hier langs bent gekomen zou ik het heel fijn vinden als je voor me een berichtje achter laat.
Van vragen en/of opmerkingen kan ik ook weer het nodige leren en nog mooiere crea's maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten